+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

HOTEL PORT Recenze

Hodnocení hotelu

91%
Perfektní

dle 52 recenzí

  • Personál

    93%
  • Čistota

    97%
  • Vybavení

    91%
  • Pohodlí

    90%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Eva Sochorová

jednotlivec, 22.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
7

Miroslav Balcar

dospělý pár, 15.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9

Jaroslav Kabrda

dospělý pár, 10.5.2017

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
90 %
  • organizace sauny, masáže, bazénu s pobytem jsme byli spokojeni

  • nic takového co by se nám nelíbilo jsme nenašli

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
8
HOTEL PORT odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení.
Jsme rádi, že jste byl u nás spokojen a konkrétně wellness centrum jste si parádně užil.

S pozdravem

tým hotelu Port

Evžen Babůrek

rodina se staršími dětmi, 9.5.2017

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
9
HOTEL PORT odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
velmi Vám děkujeme za hodnocení našeho hotelu a pobytu zde. Velmi si toho vážíme.

S pozdravem

tým hotelu Port

Markéta Vaňasová

skupina přátel, 9.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
9
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Hana Paťhová

jednotlivec, 9.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Božena Kudrnová

jednotlivec, 1.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • výborné jídlo, milá a profesionální obsluha včetně paní provozní, čistota

  • poloha pokoje, strohý přístup recepce, studený bazén a zima ve wellnes,neudržované sportovní pomůcky(špinavá a neseřízená kola)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10
HOTEL PORT odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi.
Hotel je zrekonstruován kompletně. Nerozlišujeme tedy starou a novou část. Pokoje jsou velikostí a vybavením stejné. Liší se pouze v barvách textílie.
Výběr konkrétního pokoje při příjezdu není možný, obzvláště při pobytech o víkendu, kdy bývá hotel často zcela obsazen. Pokoje s balkonem nebo výhledem na jezero bývají prodány jako první, je potřeba je rezervovat dopředu nebo se předem poptat, zda jsou ještě volné.
Teplotu vody ve vnitřním bazénu bohužel udává hygiena.
Doufáme, že i tak se Vám pobyt u nás líbil a že nás navštívíte třeba příště.

S pozdravem

Tým hotelu Port

Jindřiška Kozáková

jednotlivec, 7.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
8
HOTEL PORT odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme Vám za milé hodnocení.
Určitě se na Vás budeme těšit někdy příště.

S pozdravem

tým hotelu Port

Anonym

rodina se staršími dětmi, 12.3.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Ochotny personál, čistota v celem zařízení

  • Nesmyslny systém ovládání osvětlení na pokoji. Nízka úroveň kuchyne ve smyslu prodávaných jídel tak jejich prezentace. U snídaně nebyla tepla voda na přípravu čaje. ...náprava az po upozornění.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
6
HOTEL PORT odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi našeho hotelu. Každá recenze, ať už kladná či záporná nám pomáhá se zlepšovat.
V každém pokoji je u vchodu do pokoje a u postele centrální vypínač, který vypne celý el. okruh v celém pokoji. Hostům tento systém má poskytnout pohodlí, např. když si nechá host rozsvícené světlo v koupelně, centrálním vypínačem z pohodlí postele ho bez vstávání vypne.

S pozdravem

tým hotelu Port

Paní Blechová

jednotlivec, 27.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Nelibilo se mi,že se z balíčku ,,dokonalá relaxace"nedaly některé položky-akce vyjmout a finančně dorovnat,popřípadě nahradit jinými dle přání. Raději bych měla v ceně oběd nebo večeři-tedy pokud se jedná o pobyt v zimním období...

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
HOTEL PORT odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme za recenzi našeho hotelu a našich služeb. Obsah balíčku je daný, avšak není problém vyměnit např. masáž za masáž a finančně dorovnat, či vyměnit večeři (polopenzi) za oběd (v případě, že není večeře objednaná bufetem). Na všem se dá přeci domluvit :-).

Přejeme Vám krásné dny.
S pozdravem
tým hotelu Port

Adolf Kumpán

dospělý pár, 15.11.2016

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 14.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Miroslav Zbořilák

jednotlivec, 31.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9

Anonym

jednotlivec, 29.9.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 4.8.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 4.8.2016

Deutsch

  • Celkové hodnocení
76 %
  • die Freundlichkeit des Personals

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6
HOTEL PORT odpověděl na tuto recenzi.
Hallo,
vielen Dank für Ihre Bewertung.

Mit freundlichen Grüßen

Hotel Port

ANNA Paclíková

rodina s malými dětmi, 30.7.2016

Jihlava Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Dobrý den vše bylo v pořádku jak pro děti,tak pro dospělé.Vždy personál vyšel vstříc.Moc děkuji personálu za pomoc při odvozu kufrů a kočárku na vlakové nádráží.Za to jim velké poděkování.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
HOTEL PORT odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi našeho hotelu Port.
Jsme rádi, když můžeme pomoci a když to jde, tak proč ne? :-)

Mějte prima dny.
S pozdravem
tým hotelu Port

Monika Dr. MacDonagh Pajerova

jednotlivec, 28.7.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Velmi mily personální kromě uklízečku jedné ne příliš zdvořile a servírka s číšníkem probíhající soukromé záležitosti ... Jedinečné prostředí pláž bazény velkoryse řešení...

  • Malá tvrdá postel na p. 210 spala jsem na zemi :)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
6
HOTEL PORT odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
rádi bychom Vám poděkovali za recenzi, kterou jste napsali. Velmi si ji vážíme.
Tvrdé postel,pro Vás, nás mrzí. V jednolůžkovém pokoji (č. 210) je klasické lůžko.

Přejeme krásné dny.

S pozdravem

tým hotelu Port

Radek

rodina s malými dětmi, 14.7.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Bazén, práce s dětmi - aktivity, prostředí.....

  • Všechno bylo v pořádku, jenom bar zavírá brzo, rádi bychom poseděli déle. Ale není to zásadní připomínka nebo výtka.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
HOTEL PORT odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
mnohokrát Vám děkujeme za recenzi našeho zařízení.
Práci s dětmi jistě myslíte FIT&fUN program, který je po celou letní sezónu jak pro děti, tak i dospělé.
Bohužel, restaurace zavírá v 23:00 hodin. Jedná se pouze o hotelovou restauraci, nikoliv o noční bar. Děkujeme za pochopení.

S pozdravem
tým hotelu Port

Hana

rodina s malými dětmi, 14.7.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • V hotelu se mi líbí jeho poloha, možnost využívat půjčovnu šlapadel, katamaránu atd..... Dále bazén.

  • Jako hotelový host spokojenost. Nicméně před časem jsem se v hotelu zastavila pouze na kávu a něco malého k jídlu a byla jsem odmítnuta já i celá rodina. Byli jsme čtyři a bylo nám řečeno: "k jídlu není nic, pití také ne, káva možná a zákusky nejsou". Neochota z personálu jen čišela. Pravdou je, že číšníka, který se takto choval, jsem v době svého pobytu neviděla. Asi skončil? Nevím, jestli je problém, aby v odpoledních nebo podvečerních hodinách návštěvník dostal jídlo nebo pití. Jinak ostatní se chovali velice dobře.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
HOTEL PORT odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkujeme za Vaše upozornění na neochotu personálu.
V restauraci by Vám měli uvařit do 21:30 hodin a obsluha je samozřejmostí. Samozřejmě se budeme snažit zajistit nápravu.

S pozdravem
tým hotelu Port
WEB UKLADÁ COOKIES

Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies na Váš počítač.